• Home >
  • Vraag en antwoord

Vraag en antwoord

Op deze pagina vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen over de website voor Verwijzers. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Vult u dan het contactformulier in. U ontvangt binnen 5 werkdagen antwoord.

Verwijzers
Wie mogen er gebruik maken van de website voor Verwijzers van het Amphia Ziekenhuis?

De website voor verwijzers is toegankelijk voor alle ketenpartners waarmee Amphia samenwerkt. Denk hierbij aan huisartsen, medisch specialisten, vrijgevestigde psychiaters van de GGZ, verpleeghuisartsen en verloskundigen. 

Ik heb nog geen inloggegevens. Hoe kan ik die aanvragen?

Op de startpagina van de website voor Verwijzers kunt u zich registreren. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Kan ik dat opvragen?

Ja, dat kan. In de inlogbox op de startpagina kiest u voor ‘wachtwoord vergeten’. Vul het emailadres in waarmee u bent geregistreerd op de website voor verwijzers. Een nieuw wachtwoord wordt naar uw emailadres verstuurd.

Kan ik het wachtwoord dat ik heb ontvangen, wijzigen?

Ja, dat kan. Als u in het menu kiest voor Mijn gegevens kunt u uw wachtwoord wijzigen.

Ik wil mijn gegevens in het Smoelenboek wijzigen. Hoe kan ik dat doen?

Als u inlogt op de website voor Verwijzers, kiest in het linkermenu voor Mijn gegevens waar u uw gegevens kunt wijzigen.

Wat is mijn inlognaam ook alweer?

Uw inlognaam bestaat uit de zes eerste letters van uw familienaam, gevolgd door de eerste letter van uw voornaam. Alles is daarbij aan elkaar geschreven.

Heet u bijvoorbeeld Jan Jansens? Dan is uw login Jansenj.